Tuesday, December 3, 2013

To Zanarkand

Since I'm running out of ideas for interesting blog posts, today I'm going share some Japanese music from my childhood.

おんがくはファイナルファンタジーX からですよ。ファイナルファンタジーVII はプレイステーション2で私のおきにいり (favorite) のゲーム。



きれいなおんがくですね。

For those of you who like music with a little more guitar in it, the composer of the song (植松伸夫), formed a rock band and remade many of his instrumental songs including To Zanarkand.



Hope you enjoyed the music!

3 comments:

  1. 僕はPSPでファイナルファンタジークライシスコアをしましたか。そのゲームのおんがくもきれいですよ。I

    ReplyDelete
    Replies
    1. そうですか。僕はファイナルファンタジークライシスコアをしませんでした。クライシスコアはどんなゲームですか

      Delete
  2. とてもきれいなグラフィックス があって、たのしかったRPG ゲームですよ。

    ReplyDelete